cara memakai jilbab instan

cara memakai jilbab instan Când am fost un adolescent , am fost fata care se bucura cu adevarat aceste vremuri . Am mulți prieteni și este activ în școală . Valorile mele sunt destul de satisfăcătoare și nu a fost niciodată tulburat . Cum ar fi femeile tinere , în general , am început să acorde o atenție . Sunt foarte mândru de păr negru, drept si matasos . În cazul în care vântul suflă , mă simt foarte frumos , deoarece parul este o coroană de o femeie .

Atunci când o școală , am arata normal , la fel ca și alți copii . Școlile cu o fusta genunchi , cămașă cu mânecă scurtă . Dacă am mers cu familia , am purta tricouri cu maneci scurte , blugi si alte haine casual. Absolut nu a trecut prin minte sa poarte hijab . Se părea un păcat dacă parul meu frumos ar trebui să fie acoperite cu un material textil foarte bine .

Deși eu nu sunt acoperită , am urmat suplimentar AgențiaDa'wah islamică curriculare pentru tineret ( BDIR ) . L-am ignorat în timp ce vizionează un alt membri BDIR toate purtând hijab , eu doar urmăresc puncte . Școala mea impune punctele care vor fi incluse în cartea de raport ca dovadă a vioiciunea a elevilor . Mai mare de puncte , cu atât mai bine . Astfel a început o zi cu zi, schimbări care mă simt în inima mea .

Initial am folosit pentru a veni numai atunci când întâlnirile au loc o dată pe săptămână . Există un eveniment special pentru femeile tinere numite BDIR Keputrian , adică activități care discută despre cum ar trebui să o atitudini și comportamente musulmane . De acolo , eu știu că este obligatorie pentru o femeie musulmană pentru a acoperi tot corpul , cu excepția feței și palmele . Așa cum există un gust ciudat în piept .

În mod normal , am folosit pentru a uita doar la prieteni și seniori mei în caz Keputrian , dar din anumite motive , în acea zi , am simțit că sunt frumoase . Așa cum există strălucire superba din interiorul ei . Dintr-o data inima mea a fost mutat pentru a arata ca ei . Vreau să fiu un musulman care a iubit pe Dumnezeu , prin a asculta toate ordinele sale .

Când m-am exprimat intenția mea de a prietenilor mei , reacțiile lor variat . Oricine de acord și sprijin , există , de asemenea, o spunând " Nu încă lah .. nu trebuie să poarte afecțiune închis ca asta ? " Vom lucra din greu să știu .. " sau " Tim , tu încă nu ești un comportament frivol așa vrea să poarte hijab , benerin în primul rând inima tu , " și așa mai departe . Hhhh .. eu pot doar suspin . Recunosc , nu am fost liniștit și blând fată , și chiar tind să fie relaxat și calm , dar aceasta nu înseamnă că nu se poate schimba . Cel puțin , am putea învăța să fie mai bine , din exterior și din interior .

M-am simțit dorința de neoprit , am spus mamei . Cam speriat , pentru că decizia mea ar adăuga cheltuielile familiale . Am avut de a cumpăra o rochie lungă , cumpara Jilbab-ul și așa mai departe , în timp ce familia mea nu a fost bine off . Dar, în mod neașteptat , mama și tata sunt de acord . Chiar și cei care sunt fericiți să ia m-ai luat rochia si voalul meu pentru . Chiar și o mamă dispus să vândă un inel de aur pentru a cumpăra niște haine pentru mine . " E în regulă , Nduk , fericit mama lui de ce , dacă doriți să se schimbe în bine ", a spus mama când să vândă inelul lui . Când m-am plâng , am promis să mă și pe mama , mi-ar păstra o aparență politicos .

Când am avut să poarte vălul , multe dintre comentariile care au apărut . Unele sunt fericit , unele insinuare , unele comentarii amuzante . Tot ce am răspuns cu un zâmbet . E în regulă , am aproape coroana mea cu un alt coroana mai frumos . Inima se simte mult mai confortabil si sigur . Sincer , la inceput am fost confuz , chiar si inca mai poarta hijabul fără reguli adecvate . Dar încetul cu încetul am învățat , schimbul de cunoștințe cu alți prieteni musulmani , asta este ceea ce se bucure de procesul .

Acum , eu rămân credincios să poarte haine ca acesta ar trebui să fie un musulman . Tot drumul mi place facilitat , chiar și fără probleme atunci când am aplica pentru un loc de muncă . Eu pot lucra în continuare fără a elimina identitatea ca un musulman .

Cine a spus ca face cineva așa de urât și rustic ? Eu încă mai simt frumoasă , din exterior și din interior . Pentru a fi sigur , după ce poartă hijab , eu nu mai neglijent ca niciodată . Am purta haine care în mod automat se înmoaie treptat comportamentul meu , inima mea , și discursul meu . Nu -ți fie frică de a nu fi " vândut ", sau greu pentru a obține o pereche de poartă hijab . Din moment ce m-am întâlnit cu omul pios , muncitor bun și tare , care este de acum doi ani ca un soț și un tată de copilul nostru mic .

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply