manfaat daun sirsak dan cara penggunaannya

manfaat daun sirsak dan cara penggunaannya Ko nga hua o te hua soursop rite ki te pai kia rite ki te hua o te tarakona hua , he mea rota o hua ki te whakatutuki i te whānuitanga o ngā raruraru hauora whānui he hua soursop . He rota o te rangahau e ta e taea te whakamahi i te hua soursop hei rongoa mate pukupuku kē . E kore noa wāhanga o te hua e taea e whakamahi ia tatou , engari atu wahi pērā i soursop rau ki te kiri e taea te tango ia tatou i te painga .

Ko te hua Soursop he hua e he matomato , ki reira he rite te tataramoa ngohengohe pai onge i runga i te kiri , a he reka reka me te kawa . Ki te e taea ki te tiki i ngā āhuatanga o te sirrsak hua , ka taea e pau koe i te reira tika i te hanga e ia he inu wai e taea e atawhai matewai ranei .

 He aha e taea e hua soursop fahia tini o nga mate ? Ko te kupu tenei no te mea i roto i te ihirangi i roto i soursop hua , hua soursop i he taonga i roto i te Huaora C ihirangi o 20 mg ia 100 karamu o te kikokiko hua . Ko te ihirangi o Huaora C i te tiketike rawa i runga i soursop hua ko te antioxidant e mahi ki te whakapai ake i to tatou pūnaha ārai mate . I tua atu he taonga i roto i te muka i tae 3.3 g ia 100 g o te kikokiko hua , e hiahiatia nei e to tatou tinana ano hoki soursop . Ko te matū e whai ake nei te tepu hua dizi soursop ( ia 100 karamu ) , me hua e taea e tatou .

    Energy : 65 Kcal
    Pūmua : 1 g
    Ngako : 0.3 karamu
    Warowaihā : 16.3 karamu
    Konupūmā ( Ca ) : 14 mg
    Phosphorus ( P ) : 27 mg
    Te muka : 2 g
    Rino ( Fe ) : 0.6 mg
    Huaora A : 1 RE / 10 ( SI )
    Huaora B1 : 0,07 mg
    Huaora B2 : 0.04 mg
    Huaora C : 81,7 ki 20 mg
    Huapeka : 0.7 mg

Ki te matuuaki a e korere korere ranei i roto i te u,
Ki te ki te tamaiti he korere kumete wewete ranei ka taea e koe te faaineine ia tonu kua maroke , ka kūtia a tātarihia ki te tango i te wai hua soursop . Muri iho e inu 2-3 punetēpu o te korere i roto i nga kohungahunga .

Ki te hamani mate ate
He waimarie hamani ka atu kai kai nohopuku koutou ate . Me anake e koe ki te inu wai soursop mō te 1 wiki rite te whakakapinga kai .

Ki te penei hemorrhoid .
E taea hoki te whakamahi hua Soursop ki te hamani puku . Ko te nanakia , ka kotēhia kua pakari hoki te hua soursop , ka tango 1 kapu wai . Inu 2 nga wa i ​​te ra , ata me te ahiahi .

Ki te hinga i te mamae mimi tōngāmimi
Whakapaia te hawhe - matamua hua soursop , te huka me te tote ki te reka o . Te tunu kai katoa ki te compote . Kainga mania , a ka meatia auau i nga ra katoa mo te 1 wiki i roto i te rarangi .

Ki te hamani Anyang - anyangen
Mana'o urination waimaero Anyang - anyangen te rite te mamae tahu . Ki te hinga tonu ia faaineine hawhe matamua soursop hua me te huka ki te pangia e . I muri i taua hua soursop tihorea me kohuatia ki te huka me 2 kapu o te wai . I muri i te tunu kai , me te inu i te manga wai .

Ko ētahi atu āhuatanga o te soursop hua he ki te hinga te wikitoria kōroke , āwhina wheua hanganga , whakanui i te manawanui , pōturi te tukanga koroheke , kua whakamahia hei rongoā kē o gallstones , antisembelit , kauti , nui haere te hiahia , me te whakapai ake i te pūnaha kūnatu .

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply