manfaat apel dan pisang

manfaat apel dan pisang اپل یک میوه است که شیرین و بسیار تازه برای از بین بردن گرسنگی به عنوان میوه اژدها است . سیب Kandunagn دارای فیبر است که به اندازه کافی بالا پس از آن خوب برای از دست دادن وزن برنامه رژیم غذایی است . بسیاری از کارشناسان رژیم غذایی توصیه یک سیب به عنوان یک مصرف اضافی بدن را وادار ایده آل .

نه تنها برای رژیم غذایی به تنهایی خوب ، سیب بهتر است به طور روزانه خورده به حفظ بدن سالم است. انواع مختلفی از بیماری است که می تواند خطاب و مانع از استفاده از این میوه شیرین وجود دارد. پس چه منافع و اثر بخشی از یک سیب است ؟ برو بررسی کامل زیر را ببینید :

 سیب می تواند کمک به کاهش خطر ابتلا به سرطان ریه
این می تواند به دلیل مواد flafoid موجود در سیب رخ می دهد. مواد Flafoid اثبات شده برای کمک به کاهش خطر ابتلا به سرطان ریه 50 درصد . از مطالعه از دانشگاه کرنل در ایالات متحده نشان داده است که مواد فیتوشیمیایی در پوست سیب می تواند رشد سرطان روده بزرگ 43 درصد مهار کند.

خوب برای مو
سیب می تواند موهای بی رنگ . یک سیب است که manalagi خرد شده را می توان به کل مو تا صاف اعمال می شود برای به دست آوردن موهای سیاه و سفید. پس از آن بستن مو با حوله حدود 5-7 ساعت است. شستشو مو نهایی برای تمیز کردن به طور معمول.

آیا می توانم نگه داشتن سطح هورمون استروژن در دوران یائسگی کمک می کند
محتوای بور موجود در سیب می تواند کمک به زنان در طی یائسگی میزان استروژن mempertahaankan . به طوری که می تواند تداخل ناشی از عدم تعادل هورمونی مانند افسردگی، بیماری های قلبی و پوکی استخوان را کاهش دهد.

می تواند رادیکال های آزاد را خنثی
در سیب مقدار ماده آنتی اکسیدانی است که در خدمت به مبارزه با رادیکال های آزاد را از آلودگی و یا محیط زیست وجود دارد نیز است . این ماده می تواند میزان کلسترول بد ( LDL ) است که می تواند انسداد عروق خون باعث سرکوب می کنند.

می تواند دستگاه گوارش را تسریع
با mangosteen به طور منظم می تواند به هضم غذا صاف کند. دلیل این است که اسید در تارتار میوه mangosteen قادر به کشتن باکتری ها در دستگاه گوارش .

خوب برای رژیم غذایی
سیب غنی از فیبر که برای رژیم غذایی مناسب می باشد. فیبر بالا می تواند شما را کامل دیگر به طوری که بدن می تواند بلافاصله شما را باریک نگه دارید.

میوه سیب سرشار از ویتامین است
برخی از ویتامین های موجود در سیب از قبیل ویتامین A، ویتامین B1 ، ویتامین B2 ، ویتامین B3 ، ویتامین B5 ، ویتامین B6 ، ویتامین B9 و ویتامین C.

شما می توانید سیب را به طور مستقیم پرسش و یا ساخته شده را به آب مصرف می کند. بهترین راه برای به دست آوردن خواص سیب را به حداکثر چگونه است چرا که آب و مواد مغذی موجود در سیب هنوز هم بدون تلف دست نخورده می باشد. موفق باشید!

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply