manfaat manggis dan cara mengolahnya

manfaat manggis dan cara mengolahnya مزایای میوه Mangosteen بدون شک برای هر روز سلامت خوب بوده است. میوه ها که دارای رنگ سیاه و سفید بر روی پوست است که رسیده آن طعم شیرین و تازه. شما می توانید آن را به عنوان یک برنامه غذایی روزانه به عنوان تغذیه تکمیلی از میوه ها را .

تقریبا تمام قطعات از مزایای میوه mangosteen می تواند انجام شود ، اعم از میوه mangosteen ، پوست mangosteen ، تا زمانی که دانه ها. بدون mangosteen تعجب لقب ملکه ملکه میوه یا میوه .

 چرا میوه mangosteenبسیار خوبی برای بدن است ؟ دلیل این است که میزان غذای موجود در میوه mangosteen ، مانند کاتچین ، پلی ساکاریدها ، کوئین وان ، stilbenes و پلی فنول است.

همانطور که از وبلاگ mangosteen - herbal.blogspot.com منافع نقل ، کاتشین در بر داشت که شامل پنج برابر آنتی اکسیدان ها از ویتامین C ، در حالی که پلی ساکاریدها و کوئین وان به عنوان ضد باکتری شناخته شده است ، پس از آن می تواند از بدن در برابر باکتری ها در هر نقطه محافظت می کند. هر دو نیز یک تابع به عنوان یک سرطان پیشگیری ، و Stilbenes آخرین مواد است که می تواند از بروز قارچ های مختلف است که بدن آسیب برساند جلوگیری می کند.

در اینجا برخی از مزایای و اثر بخشی mangosteen برای سلامت شما می باشد :

می تواند مانع از پیری زودرس
محتوای آنتی اکسیدان طبیعی موجود در میوه mangosteen می تواند روند پیری در بدن را مهار کند. مواد آنتی اکسیدان در mangosteen همیشه بافت حل خواهد شد، بنابراین ما نگاه جوان .

می تواند به عنوان یک ضد سرطان استفاده می شود
میوه Mangosteen شامل xanthones که می تواند به عنوان یک ضد سرطان عمل کند. عصاره پوست Mangosteen ضد تکثیری در مهار رشد سلول های سرطانی ، علاوه بر عصاره پوست mangosteen است نیز ناوشکن آپوپتوز سلول سرطان است.

می تواند قدرت بدنی و انرژی را افزایش می دهد
میوه Mangosteen می رسد نقش مهمی در جذب و سوخت و ساز بدن از پروتئین ها و کربوهیدرات است که می تواند کمک به حفظ قدرت بدنی به طوری که بدن ما همیشه مناسب .

آیا می توانم تغذیه چشم ، پوست و مو
میوه Mangosteen می تواند کمک به پوست، چشم ، دندان ها، لثه ها و مو سالم .

آیا می توانم در بدن کاهش کلسترول بد
کلسترول و LDL بد ( لیپوپروتئین با چگالی کم) بیش از حد بر روی دیوار و رگ های خونی می چسبد. با مصرف میوه mangosteen می تواند کلسترول بد را کاهش زیرا مواد xanthones در میوه mangosteen.

آیا می توانم سنگ کلیه جلوگیری
این بیماری اغلب مردان تاثیر می گذارد. برای پیشگیری برای جلوگیری از سنگ کلیه ، باید میوه mangosteen به اندازه 3 اونس یا بیشتر در هر روز مصرف می کند. بنابراین ما می توانیم ادرار کردن مکرر بیشتر، در نتیجه جلوگیری از پیدایش سنگ کلیه .

می تواند به عنوان درمان دیابت استفاده می شود
دلیل این است که میوه mangosteenحاوی ماده ای است که می تواند فشار خون نرمال ، بازگرداندن انرژی و کاهش قند خون بیش از حد.

برای به دست آوردن حداکثر منافع از میوه mangosteen ، شما می توانید به صورت روزانه مصرف می کنند. آیا می توان به طور مستقیم مصرف شود و یا نوشیدنی آب تازه . علاوه بر میوه mangosteen، شما همچنین می توانید از مزایای میوه اژدها به عنوان یک مکمل به سایر میوه ها را دریافت کنید. موفق باشید!

. Bookmark the permalink.

2 Responses to manfaat manggis dan cara mengolahnya

  1. با تشکر از مطلب مفیدتون درباره داروی گیاهی سنگ کلیه:
    https://sangekolye.com/Blog/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%B3%D9%86%DA%AF-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%87

  2. https://sangekolye.com/Blog/داروی-گیاهی-سنگ-کلیه

Leave a Reply